Mīļie jogotāji!

Sakarā ar covid-19 izplatību un valstī noteikto ārkārtas situāciju, nodarbības nenotiek.

Gaidīsim ar nepacietību, kad atkal varēsim vingrot kopā!

Turēsimies stipri un sekojat līdzi jaunumiem mūsu Facebook lapā, kā arī mājaslapā!

Jogas etiķete

Kā pieteikties nodarbībai?

Lai nodrošinātu sev vietu nodarbību zālē, piesakieties nodarbībai caur kalendāru, izvēlotos sev ērtēko laiku. Pieteikšanās tiek pārtraukta 15 minūtes pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ilgums ir 90 minūtes.

Vai pirms nodarbības ieteicams ēst?

Atturieties no ēšanas vismaz 2 – 3 stundas pirms nodarbības sākuma.

Cik daudz ūdens jāizdzer pirms nodarbības un tās laikā?

Pirms nodarbības iesakām izdzert 1 līdz 2 litrus ūdens. Pirmo nodarbību laikā Jūs izdzersiet ievērojamu daudzumu ūdens 1 līdz 2 litrus, taču ar laiku ūdens patēriņš samazināsies, līdz Jūs vairs nejutīsiet vajadzību lietot ūdeni nodarbības laikā. Dzeramo ūdeni var paņemt līdzi vai iegādāties studijā.

Kā kompensēt „izsvīstās” uzturvielas?

Lai kompensētu svīstot zaudētās uzturvielas un šķidrumu, iesakām papildus lietot elektrolītu dzērienus, kas satur nātrija un kālija sāļus. Tie papildinās un atjaunos elektrolītu līmeni organismā.

Kas jāņem līdzi uz nodarbību?

Jums būs vajadzīgi divi dvieļi – viens jogas nodarbībai, otrs dušai – un jogas paklājiņš. Dvieļus un paklājiņus var izīrēt studijā. Nodarbības laikā pastiprināti svīdīsiet, tāpēc iesakām izvēlēties vieglu, elpojošu un sviedrus uzsūcošu sporta tērpu – galvenais, lai ir ērti un komfortabli.

Kurš jāinformē par veselības stāvokli?

Pirms nodarbības jāaizpilda īpaša anketa par savu veselības stāvokli. Noteikti informējiet pasniedzēju, ja Jums ir kādas veselības problēmas, piemēram, senas vai nesenas traumas, augsts asinsspiediens, nesen pārciesta operācija. Lūdzam informēt pasniedzēju, ja lietojat kādus medikamentus. Sievietēm, kuras pirms grūtniecības iestāšanās nav nodarbojušās ar Bikrama jogu, šīs nodarbības nav ieteicamas.

Ko darīt, ja nodarbības laikā kļūst slikti?

Ja nodarbības laikā sareibst galva, mierīgi atgulieties uz jogas paklājiņa un mazliet atpūtieties. Nav ieteicams atstāt nodarbību telpu pat uz īsu brīdi. Iespējams, jutīsiet nelielu nespēku vai galvassāpes, ko izraisa no organisma izvadītie toksīni. To var novērst, lietojot pietiekamu daudzumu ūdens, kā arī minerālvielas saturošus šķidrumus (piemēram, sporta dzērienus).